Juan 14:27-31

 Ang Santos nga Ebanghelyo sumala ni San Juan 14:27-31 (Tue. May 9, 2023)

“Ang kalinaw ibilin Ko kaninyo. Ang Akong kalinaw nga dili sama sa ikahatag sa kalibotan ihatag Ko kaninyo. Ayaw kamog kabalaka ug ayaw kahadlok. Gisultihan Ko na kamo nga mobiya Ako apan mobalik Ako. Kon gihigugma ninyo Ako, malipay kamo nga moadto Ako sa Amahan kay Siya labaw man Kanako. Gisultihan Ko kamo niini karon sa wala pa kini mahitabo aron inigkahitabo niini, motuo kamo. Dili na Ako makigsulti kaninyog dugay kay taliabot ang nagmando niining kalibotana. Wala siyay gahom nga makabuntog Kanako. Apan kinahanglan nga mahibalo ang kalibotan nga nahigugma Ako sa Amahan. Busa gibuhat Ko ang tanan nga Iyang gisugo Kanako. “Tana, manglakaw na kita.

Pamalandong :

UNSA MANG MATANG SA KALINAW ANG ATONG BUOT ANGKONON ? 

Ang Hebreo nga pulong shalom (kalinaw sa bisaya) nagpasabot dili lamang sa usa ka kahimtang nga hilom ug walay panag-away, kondili sa usa ka kahimtang sa tawo nga adunay dakong pagsalig sa Dios nga maoy iyang Magbalantay (Salmo 4:8). Kini nga klase sa kalinaw mao ang gipasabot ni Kristo sa Iyang pag-ingon, “Ang kalinaw ihatag Ko kaninyo, kalinaw nga dili ingon sa ikahatag sa kalibotan.” Ang kalinaw nga mahatag sa kalibotan anaa ra kutob sa gawas. Apan ang kalinaw nga magagikan sa Ginoo maghari diha sa kasingkasing sa mga tawo. Nindot ang gisulat : “Peace does not mean to be in a place where there is no noise, trouble, or hard work ; it means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.”

pohsiBtebAyU


Mga Komento

Mga sikat na post sa blog na ito

Marcos 14:1-15:47

Marcos 6:30-34

Marcos 4:35-41