Juan 16:23-28

 Ang Santos nga Ebanghelyo sumala ni San Juan 16:23-28 (Sat. May 11, 2024)

“Inig-abot niadtong adlawa dili kamo mangayo Kanako bisag unsa. Sultihan Ko kamo : ang Amahan mohatag kaninyo bisag unsay inyong pangayoon Kaniya pinaagi sa Akong Ngalan. Hangtod karon wala pa kamo mangayo ug bisag unsa pinaagi sa Akong Ngalan. Pangayo ug kamo hatagan aron mahingpit ang inyong kalipay. “Gisulti Ko kini kaninyo pinaagig mga sambingay. Apan moabot ang panahon nga dili na Ako mogamit ug mga sambingay kondili mosulti Ako kaninyo mahitungod sa Amahan pinaagi sa yanong mga pulong. Inig-abot niadtong adlawa mangayo kamo Kaniya pinaagi sa Akong Ngalan ug Ako dili moingon nga Ako maoy mangayo alang kaninyo kay ang Amahan mismo nahigugma man kaninyo. Nahigugma Siya kaninyo kay nahigugma man kamo Kanako ug mituo nga Ako gikan sa Dios. Tinuod nga Ako gikan sa Amahan ug mianhi sa kalibotan. Ug karon mobiya Ako sa kalibotan ug mobalik sa Amahan.”

Pamalandong :

UNSA MAY GIPASABOT SA GIINGON NI JESUS, "BISAN UNSAY INYONG PANGAYOON SA AMAHAN SA AKONG NGALAN IYANG IHATAG KANINYO"? 

Kini wala magpasabot nga makapangayo kita bisag unsa nga atong gusto basta lamang gamiton nato ang mga pulong “kini among gipangayo sa Ngalan ni Jesus, Amen.” Ang pag-ampo “sa Ngalan ni Jesus” nagpasabot nga kita mag-ampo sama sa Iyang paagi ug kagustohan. Sama kang Jesus, atong himoon ang pag-ampo nga kabahin sa atong kinabuhi. Matag karon ug unya, moduol kita sa Dios sama sa usa ka anak nga mamarayeg sa iyang mapinanggaong Amahan. Si Max Lucado nag-ingon : “Our prayers may be awkward. Our attempts may be feeble. But since the power of prayer is in the One who hears it and not in the one who says it, our prayers do make a difference.”

pohsiBtebAyU


Mga Komento

Mga sikat na post sa blog na ito

Marcos 14:1-15:47

Marcos 6:30-34

Marcos 4:35-41