Juan 14:1-6

 Ang Santos nga Ebanghelyo sumala ni San Juan 14:1-6 (Fri. Apr. 26, 2024)

Ug miingon kanila si Jesus, “Ayaw kamog kaguol. Salig kamo sa Dios ug salig usab Kanako. Sa balay sa Akong Amahan adunay daghang mga lawak ug moadto Ako aron pag-andam ug dapit alang kaninyo. Kon dili pa kini tinuod, dili Ko unta kamo sultihan niini. Ug kon atua na Ako didto ug makaandam nag dapit alang kaninyo, mobalik Ako ug kuhaon Ko kamo aron bisag asa Ako, atua usab kamo. Nahibalo kamo sa dalan paingon sa dapit nga Akong adtoan.” Apan si Tomas miingon Kaniya, “Ginoo, wala kami mahibalo kon asa ka paingon busa unsaon man namo pagkatultol sa dalan ?” Si Jesus mitubag, “Ako ang dalan, ang kamatuoran ug ang kinabuhi. Walay makaadto sa Amahan kon dili moagi Kanako.”

Pamalandong :

NGANONG MAHADLOK MAN KITANG MAMATAY ? 

Alang sa kadaghanan, tungod kini kay wala kita masayod kon asa paingon human sa kamatayon. Sa Ebanghelyo, si Kristo nagdala kanato’g kalipay sa Iyang pag-ingon : “Ayaw kamo kabalaka...Sa balay sa Akong Amahan adunay daghang mga lawak, ug moadto Ako aron pag-andam og dapit alang kaninyo.” Pagkanindot pamati-on nga aduna diay kitay kapaingnan human ning tanan. Dili lang kini usa ka lugar kondili usa ka mahimayaong pagpakig-uban sa Dios. Unsaon man nato pagkatultol sa dalan paingon sa Langitnong Amahan ? Si Kristo miingon.: “Ako mao ang dalan... Walay makaadto sa Amahan kon dili moagi Kanako.” Sakto ang usa ka magsasangyaw nga nag-ingon : “If we hold tightly to the Word of God, we will remain on the pathway to Eternal Life. Nothing in life is to be feared, it is only to be understood. Now is the time to understand more, so that we may fear less."

pohiBtebAyU


Mga Komento

Mga sikat na post sa blog na ito

Marcos 14:1-15:47

Marcos 6:30-34

Marcos 4:35-41