Juan 10:11-18

 Ang Santos nga Ebanghelyo sumala ni San Juan 10:11-18 (Sun. Apr. 21, 2024 Ikaupat nga Domingo sa Pasko sa Pagkabanhaw)

Ako ang maayong magbalantay sa mga karnero. Ang maayong magbalantay andam sa pagpakamatay alang sa mga karnero. Ang sinuholan modagan inigkakita niya sa lobo nga nagpaingon na kanila kay dili man siya tinuod nga magbalantay ug dili usab siya tag-iya sa mga karnero. Busa tukbon sa lobo ang mga karnero ug patibulaagon. Ang sinuholan modagan ug dili magtagad sa mga karnero tungod kay sinuholan man lang siya. Ako mao ang maayong magbalantay sa mga karnero. Nakaila Ako sa Akong mga karnero ug ang Akong mga karnero nakaila Kanako sama nga ang Amahan nakaila Kanako ug Ako nakaila sa Amahan. Ug Ako andam sa pagpakamatay alang sa Akong mga karnero. Ako adunay ubang mga karnero nga wala mahisakop niining torila. Kinahanglan dad-on Ko usab sila nganhi ug mamati sila sa Akong tingog ug mahimo silang usa na lamang ka panon ubos sa usa ka magbalantay. “Ang Amahan nahigugma Kanako kay Ako andam man pagtugyan sa Akong kinabuhi aron madawat Ko kini pagbalik. Walay makahimo pagpatay Kanako. Ang Akong kinabuhi ihatag Ko sa kaugalingon Kong pagbuot. Mahimo Ko ang paghalad sa Akong kinabuhi ug mahimo Ko usab ang pagbawi niini. Mao kini ang gisugo Kanako sa Akong Amahan.”

Pamalandong :

UNSA MAN KITA NGA KLASE SA PAGKA-MAGBALANTAY SA KARNERO O PAGKA-PANGULO ? 

Ang usa ka maayong pangulo dili kawatan, dili manghilabot sa kwarta nga dili iyaha. Ang pangulo nga mangawkaw sa bahandi sa gobyerno, sa simbahan, o sa opisina nga iyang gitrabahoan dili maayong magbalantay. Ang usa ka maayong pangulo kanunay nga mag-una ug magpakita og maayong ehemplo. Ang pangulo nga bisyoso, iresponsable, ug tapulan dili maisip nga maayong magbalantay. Bulahan kita tungod kay aduna kita'y Maayong Magbalantay, si Kristo, nga andam kanunay'ng mohalad sa Iyang kinabuhi para kanato. Karon, gitawag usab kita nga mamahimong mga maayong magbalantay sa usag-usa. Nindot kaayo ang pahimatngon ni Jarred Wilson nga nagkanayon, " The closer we are to the shepherd, the safer we are from the wolves."

pohsiBtebAyU


Mga Komento

Mga sikat na post sa blog na ito

Marcos 14:1-15:47

Marcos 6:30-34

Marcos 4:35-41