Juan 16:5-11

 Ang Santos nga Ebanghelyo sumala ni San Juan 16:5-11 (Tue. May 16, 2023)

Wala Ko kamo sultihi niining mga butanga sa sinugdan, kay Ako uban pa man kaninyo. Ug karon nga moadto na Ako sa nagpadala Kanako wala hinuoy usa kaninyo nga nangutana Kanako kon asa Ako paingon. Apan karon nga gisultihan Ko na kamo, nasubo kamo. Apan ang tinuod mao nga mas makaayo kaninyo nga biyaan Ko kamo kay kon dili, dili moanhi kaninyo ang Magtatabang. Apan kon mobiya Ako, ipadala Ko Siya kaninyo. Unya inig-abot Niya, Iyang pailhon ang mga tawo sa kalibotan mahitungod sa ilang sala ug sa pagkamatarong ug sa silot. Pailhon sila sa ilang sala kay wala man sila motuo Kanako. Ug pailhon sila unsay matarong kay moadto man Ako sa Amahan ug dili na kamo makakita Kanako. Ug pailhon sila sa silot kay ang nagmando niining kalibotana gisilotan na man.

Pamalandong :

UNSA MAY PAPEL SA ESPIRITU SANTO DIHA SA ATONG KINABUHI ISIP MGA TINUN-AN ? 

Gisultihan ni Jesus ang mga tinun-an nga dili magsubo sa Iyang pagbiya tungod kay Iyang ipadala kanila ang Balaang Espiritu, nga mao ang Maghuhupay. Sama ni Kristo, ang mga tinun-an pagalutoson tungod sa pagsaksi sa kamatuoran. Ingon niini ang atong masinati kon magtarong kita sa atong pagpuyo, pagtoon, pagtrabaho, o kaha pagnegosyo. Adunay masina, masuko, ug manaot kanato kon kita dili moapil sa binuang o sa pagpakasala. Apan dili kita angayng mabalaka tungod kay ang Espiritu sa Dios maoy atong Manlalaban ug Maghuhupay. Angay nato Siyang ilhon ug sangpiton sa matag adlaw. Matod pa sa usa ka magsusulat, “ Sanctification is the work of the Holy Spirit in us whereby our inner being is progressively changed, freeing us more and more from sinful traits and developing within us over time the virtues of Christlike character."

pohsiBtebAyU


Mga Komento

Mga sikat na post sa blog na ito

Marcos 14:1-15:47

Marcos 6:30-34

Marcos 4:35-41