Juan 6:35-40

 Ang Santos nga Ebanghelyo sumala ni San Juan 6:35-40 (Wed. Apr. 26, 2023)

Si Jesus miingon kanila, “Ako mao ang pan nga naghatag sa kinabuhi. Ang moari Kanako dili na gayod gutomon ug ang motuo Kanako dili na gayod uhawon. Gisultihan Ko na kamo nga nakakita na kamo Kanako apan wala kamo motuo. Ang tanan nga gihatag Kanako sa Akong Amahan moari Kanako. Ug ang moari Kanako dili Ko gayod isalikway kay nanaog Ako gikan sa langit dili aron pagbuhat sa Akong kaugalingong kabubut-on kondili aron pagbuhat sa kabubut-on sa nagpadala Kanako. Kini mao ang kabubut-on sa nagpadala Kanako : nga dili Ako kawad-an bisag usa sa tanan nga Iyang gihatag Kanako, hinuon banhawon Ko silang tanan sa kataposang adlaw. Kay buot sa Akong Amahan nga ang tanan nga makakita sa Anak ug motuo Kaniya makabaton sa kinabuhing walay kataposan ug banhawon Ko sila sa kataposang adlaw.”

Pamalandong :

NGANONG GITAWAG MAN NI JESUS ANG IYANG KAUGALINGON NGA “PAGKAON SA KINABUHI”? 

Ang pagkaon importante sa kinabuhi sa tawo tungod kay maghatag man kinig nutrisyon, kusog ug kabaskog. Kon wala ang pagkaon, ang tawo dili mabuhi. Apan unsa man ang kinabuhi ? Sa pagtulon-an ni Kristo, ang kinabuhi dili lamang lawasnon o kalibotanon. Ang tinuod nga kinabuhi mao ang kinabuhi nga nahilambigit sa Dios, nga maoy sinugdanan ug tag-iya sa tanan. Ang tawo nga puno sa kinabuhi mao siya nga adunay maayong relasyon uban sa Dios. Kini maoy atong makab-ot kon kita modawat ug mosunod kang Kristo, ang Pagkaon sa Kinabuhi. Nindot ang caption nga nag-ingon: “A doctor can save your life. A lawyer can defend your life. A soldier can give you a peaceful life. But only Jesus can grant you an everlasting life.”

pohsiBtebAyU


Mga Komento

Mga sikat na post sa blog na ito

Marcos 14:1-15:47

Marcos 6:30-34

Marcos 4:35-41