Juan 8:31-42

 Ang Santos nga Ebanghelyo sumala ni San Juan 8:31-42  (Wed. Mar. 29, 2023)

Busa miingon si Jesus sa mga nanuo Kaniya, “Kon tumanon ninyo ang Akong pagtulon-an, tinuod gayod nga kamo Akong mga tinun-an. Mahibalo kamo sa kamatuoran ug ang kamatuoran maghatag kaninyog kagawasan.” Sila mitubag, “Mga kaliwat kami ni Abraham ug wala pa gayod kami maulipon ni bisan kinsa. Busa unsa may buot Mong ipasabot sa Imong pag-ingon nga kami makabaton ug kagawasan ?” Si Jesus miingon kanila, Sultihan Ko kamo : ulipon sa sala ang tanan nga makasala. Ang ulipon dili kanunay sakop sa panimalay apan ang anak kanunayng sakop sa panimalay. Kon ang Anak maghatag kaninyog kagawasan, mahimo gayod kamo nga mga tawong gawasnon. Nasayod Ako nga mga kaliwat kamo ni Abraham. Apan nagtinguha kamo sa pagpatay Kanako kay dili man kamo modawat sa Akong pagtulon-an. Nagsulti Ako sa gipadayag Kanako sa Akong Amahan apan nagbuhat kamo sa gisulti kaninyo sa inyong amahan.” Sila mitubag Kaniya, “Si Abraham ang among amahan.” Apan si Jesus mitubag, “Kon tinuod pa nga mga anak kamo ni Abraham, buhaton unta ninyo ang iyang gibuhat. Ang gibuhat Ko lamang mao ang pagsulti kaninyo sa kamatuoran nga Akong nadungog gikan sa Dios, apan nagtinguha kamo sa pagpatay Kanako. Wala magbuhat ug sama niini si Abraham ! Nagbuhat kamo sa gibuhat sa inyong amahan.” Sila mitubag, “Dili kami mga anak sa gawas. Usa ray among Amahan, ang Dios.” Si Jesus mitubag kanila, “Kon ang Dios mao pa ang inyong Amahan, inyo unta Akong higugmaon kay gikan man Ako sa Dios ug karon Ako ania dinhi. Wala Ako moanhi sa kaugalingon Kong pagbuot kondili gipadala Niya Ako.

Pamalandong :

GAWASNON KA BA O ULIPON ?   

Diha sa Ebanghelyo si Jesus nagtudlo nga ang tawong anaa sa kamatuoran gawasnon, pero ang makasasala ulipon sa sala. Pinasikad sa kasinatian, tinuod ang giingon ni Jesus. Ang tawo nga magpuyo sa kamatuoran walay kahadlokan. Masaligon siya nga maglakaw atubangan sa publiko ug wala siyay kaulawan. Makatulog siya og maayo tungod kay malinawon ang iyang konsensya. Sa laing bahin, ang tawo nga magpuyo diha sa sala kanunay'ng mabalisa. Madudahon siya kang bisan kinsa tungod kay mahadlok siya nga mahibaloan ang iyang binuhatan. Mora siya'g usa ka binilanggo tungod kay dili niya mapagawas ang iyang tinuod nga pagkatawo. Adunay nakasulat sa Billboard nga nagkanayon: “Freedom FROM sin, not Freedom TO sin.” Sakto. Ang atong gikinahanglan mao ang kagawasan gikan sa sala, dili kagawasan sa pagpakasala.

pohsiBtebAyU


Mga Komento

Mga sikat na post sa blog na ito

Marcos 14:1-15:47

Marcos 6:30-34

Marcos 4:35-41