Juan 16:16-20

 Ang Santos nga Ebanghelyo sumala ni San Juan 16:16-20 (Thu. May 26, 2022)

“Sa dili madugay dili na Ako ninyo makita apan tapos sa mubong panahon makita na usab Ako ninyo.” Pipila sa Iyang mga tinun-an nangutana sa ilang mga kauban, “Unsa bay kahulogan niining Iyang giingon kanato nga sa dili madugay dili na kita makakita Kaniya apan tapos sa mubong panahon makita na usab nato Siya ? Ug unsa man usab ang Iyang buot ipasabot sa Iyang pag-ingon nga moadto Siya sa Iyang Amahan ? Unsa may kahulogan niining Iyang giingon ‘sa dili madugay’?” nangutana sila. “Dili nato masabtan ang Iyang gisulti !” Si Jesus nahibalo nga buot silang mangutana Kaniya busa miingon Siya kanila, “Miingon Ako, ‘Sa dili madugay dili na Ako ninyo makita apan tapos sa mubong panahon makita na usab Ako ninyo.’ Kini ba ang inyong gikalibgan ? Sultihan Ko kamo : maghilak kamo ug magminatay apan malipay ang kalibotan. Maguol kamo apan mahimong kalipay ang inyong kaguol.

Pamalandong :

MAKAHIMO BA ANG DIOS SA PAGBIYA KANATO ? 

Usahay makapangutana kita niini ilabina sa mga panahon nga aduna kitay dagkong suliran nga giatubang. Sa Ebanghelyo karon si Jesus miingon sa Iyang mga tinun-an : "Sa dili madugay mawala Ako kaninyo, apan sa dili madugay inyo Akong makauban. . . Ang inyong kaguol mahimo unya nga inyong kalipay." Nakapalibog kini sa mga tinun-an, apan sa Pentekostes nasabtan nila nga si Jesus dili gayod diay mobiya kanila. Magpabilin Siya sa ilang kinabuhi pinaagi sa Espiritu Santo, nga maoy tigpanalipod, tigpalig-on, tighatag og kalipay. Busa, sa sunod higayon nga kita adunay dagkong problema ug pag-antos, dili nato angay’ng bati-on nga kita gipasagdan sa Dios. Mosalig kita sa Iyang gisaad sa libro sa mga Hebreo: “I will never leave you, nor forsake you” (13:5). Dugang pa niini, kita gipahinumdoman kanunay sa mga magtotoo nga  nagkanayon, " Everything that God allows to come our way is always with a purpose. He uses even the greatest  error and deepest pain to mold us into a better person."

pohsiBtebAyU


Mga Komento

Mga sikat na post sa blog na ito

Marcos 14:1-15:47

Marcos 6:30-34

Marcos 4:35-41