Juan 15:12-17

 Ang Santos nga Ebanghelyo sumala ni San Juan 15:12-17 (Fri. May 20, 2022)

Kini mao ang Akong sugo : paghigugmaay kamo sama nga Ako nahigugma kaninyo. Ang labing dakong gugma nga ikahatag sa usa ka tawo ngadto sa iyang mga higala mao ang paghatag sa kaugalingon niyang kinabuhi alang kanila. Kamo Akong mga higala kon buhaton ninyo ang gisugo Ko kaninyo. Dili Ko na kamo tawgon nga mga sulugoon kay ang sulugoon wala mahibalo sa gibuhat sa iyang agalon. Hinuon, tawgon Ko kamo nga Akong mga higala kay gisultihan Ko man kamo sa tanan nga nadungog Ko gikan sa Akong Amahan. Dili kamo ang nagpili Kanako. Ako ang nagpili ug nagtudlo kaninyo aron kamo manglakaw ug mamunga'g bunga nga molungtad. Busa ihatag kaninyo sa Amahan bisag unsay inyong pangayoon Kaniya pinaagi sa Akong ngalan. Kini mao ang isugo Ko kaninyo : paghigugmaay kamo.

Pamalandong :

UNSA MAN NGA MATANG SA GUGMA ANG ATONG IPAKITA SA ISIGKATAWO ? 

Adunay gugma nga mailibgon ug gustong moangkon : “Gwapahan ko nimo ug ganahan ko nga maako ka.” Naay gugma nga mamili : “Kamo ray akong higugmaon kay mga edukado mo.” Aduna puy gugma nga may kondisyon : “Higugmaon taka basta dili ka magpabadlong.” Apan, adunay matang sa gugma nga andam mohatag sa kaugalingon sa pag-alagad, pagsakripisyo, ug kon kinahanglanon, pagpakamatay alang sa kaayohan sa tawo nga gihigugma. Kini nga gugma dili laog, dili pili-an, ug walay kondisyon. Mao kini ang gugma ni Kristo para kanato ug kini usab ang gugma nga Iyang gusto nga atong ihatag sa usag-usa. Nindot ang giingon ni Mother Teresa," We can cure physical diseases with medicine but the only cure for loneliness, despair, and hopelessness is love. There are many in the world who are dying for a piece of bread but there are many more who are dying for a little love. Let us not be satisfied with just giving money. Money is not enough, money can be got, but they need your hearts to love them. So spread love everywhere you go."

pohsiBtebAyU


Mga Komento

Mga sikat na post sa blog na ito

Marcos 14:1-15:47

Marcos 6:30-34

Marcos 4:35-41