Juan 14:23-29

 Ang Santos nga Ebanghelyo sumala ni San Juan 14:23-29 (Sun. May. 22, 2022 Ikaunom Nga Domingo Sa Pagkabanhaw)

Si Jesus mitubag, “Ang nahigugma Kanako magtuman sa Akong gisugo. Higugmaon siya sa Akong Amahan ug ang Akong Amahan ug Ako moanha ug magpuyo diha kaniya. Ang wala mahigugma Kanako dili motuman sa Akong gisugo. Ang mensahe nga inyong nadungog dili Akoa kondili Iya sa Amahan nga nagpadala Kanako. “Gisultihan Ko kamo niini samtang Ako uban pa kaninyo. Siya nga inyong ikauban nga mao ang Espiritu Santo nga ipadala sa Amahan sa Akong ngalan, magtudlo ug magpahinumdom kaninyo sa tanan nga Akong gisulti kaninyo. “Ang kalinaw ibilin Ko kaninyo. Ang Akong kalinaw nga dili sama sa ikahatag sa kalibotan ihatag Ko kaninyo. Ayaw kamog kabalaka ug ayaw kahadlok. Gisultihan Ko na kamo nga mobiya Ako apan mobalik Ako. Kon gihigugma ninyo Ako, malipay kamo nga moadto Ako sa Amahan kay Siya labaw man Kanako. Gisultihan Ko kamo niini karon sa wala pa kini mahitabo aron inigkahitabo niini, motuo kamo. 

Pamalandong :

ASA UG KANUS-A MAN NATO MABUHAT ANG KABUBUT-ON SA DIOS ? 

Ang mga Pulong ni Kristo karong Domingoha magpahinumdum kanato nga ang atong gugma ug pagtoo sa Dios kinahanglan gayod nga ipakita sa buhat. Dili maayo nga moingon lang kita, “Gihigugma ko ang Dios” o “Nagtoo ako kang Kristo”, dayon ang atong kinabuhi dili Diosnon ug dili Kristohanon. Sa Ebanghelyo ni San Mateo 7:21, klaro kaayo ang gisulti ni Jesus, “Dili tanan nga moingon, ‘Ginoo’, ‘Ginoo’, makasulod sa Gingharian sa Langit.” Kinsa ra man diay ang makasulod sa Langit ? Ang maong Ebanghelyo adunay tubag - “Sila lamang nga nagbuhat sa kabubut-on sa Dios nga Amahan.” Basin maghunahuna kita nga ang kabubut-on sa Dios atong masunod diha lamang sulod sa simbahan, ug sa panahon lamang nga kita mag-ampo. Dili. Ang mga sugo sa Dios atong matuman diha sa simbahan, sa merkado, sa opisina, sa balay, sa munisipyo, sa plaza, sa basketbolan, sa umahan, ug sa bisan asa nga lugar diin kita mahimutang. Ug ato kining matuman sa inadlaw-adlaw natong kinabuhi. Ang kabubut-on sa Dios atong masunod pinaagi sa pagbuhat sa atong mga katungdanan isip mga sakop sa simbahan ug isip lumulupyo sa lungsod. A good Christian is necessarily a good citizen. One cannot be a good Christian if that person is a bad citizen. 

pohsiBtebAyU


Mga Komento

Mga sikat na post sa blog na ito

Marcos 14:1-15:47

Marcos 6:30-34

Marcos 4:35-41